f´lååååååt....,avlutad...,kuuuulit.. :P

HEEEJ!!!!!♥♥♥

förlååååååt att jag inte har bloggat på länge!!!
men jag inte hunnit eller så har jag inte haft lust....
men nu är den tbaks!! :P






TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!..........

det var bara 3 som va me å tävla så

SOFIE

PASCALE

LINNEA

får varsit pris.. :P

och... eeeeh... allla kom lika...

bild 1


ÄR EN LAVALAMPA...


bild 2

är bubbelplast...



men eftersom Pascale är bortrest så får sofie välja först!!
:P




ÅÅÅÅÅÅH... Jag länktar så tills imorn....,
ska til täbban efter skolan
med Sofie Sandra och Ella :)

sen på kvällen ska vi på fest.. Yeay!!!

skriver nog mer imorn efter skolan när jag kommit hem!!




ssssssssssssseeeeeeeeeeesssssssss!!!!!♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0