fredagskväll med mys♥♥♥

HEEJ!!!!!

HAR HAFT EN UNDERBAR KVÄLL/dag!!

klockan 4 var jag hos docktorn och kollade om jag varalergisk mot ngt...,
när vi var klara åte vi till täbban och hyrde en film,
och köpte massa gott godis :)

åt en jättegod gryta till middag :D

nu på kvällen kollade vi på filmen
PERCY JACKSON
(REKOMENDERAS!!!!!!)

och till det åt vi massvis med godis

MUMS!! <33333


och nu känner jag mig jätteonyttig.....
(har ätit tonvis med godis....., det var gott!!!)

Hoppas att ni har haft en bra kväll!!!!♥♥♥




SES!!!!!!!!!!!♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Mamsan

Så ska en fredagskväll va! Men eftersom ni ätit så mycket godis redan skippar vi det där med påskägg i år va? ;-)

2011-04-16 @ 08:08:10
Postat av: Mamsan

Så ska en fredagskväll va! Men eftersom ni ätit så mycket godis redan skippar vi det där med påskägg i år va? ;-)

2011-04-16 @ 08:09:14
Postat av: Hpaj

sv mamsan: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!

2011-04-16 @ 16:19:08
URL: http://hpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0