tjoo

Heej.
För en timma sen kom jag hem från tjejgruppen
(pysselgrupp)

Har haft riktigt kul, och jag har käkat godis :)
Och det här har jag gjort

två armband :)


ett påsk´kort´ :P



och en bild på mig i solbrillor :D


Var nog allt för idag...
Eller NEJ, på måndag ska jag, pappa och min brorsa
til stan men, nu kommer kruxet, vi vet inte vad vi ska göra,
så om ni har några förslag så får ni gärna skriva det!!!!



Ska nu lägga mig, eller ngt :)

Tror att jag ska ha en täävling snart ....... Om ni vill !!!! :) ♥♥


SES!!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: Miranda

Sv; veet :) har inte hunnit denna vecka.. :(

men du har en väldigt fin blogg <33

Hoppas vi kan hälsa på Myran snart :)



Kramar <33

2011-04-12 @ 21:49:57
URL: http://mirrizanda.blogg.se/
Postat av: Ella <3

2011-04-12 @ 22:25:32
Postat av: Ella <3

Heej!! Jag tycker att ni ska äta på typ Mc Donalds elr nått och sen gå på bio XD



ses i skolan sorry att jag skickar så sent men kan nt sova!! :(

HEJDÅ

2011-04-12 @ 22:28:26
Postat av: Ella XD

Snygg header förässten !!

Gillar den:)

2011-04-12 @ 22:34:00
Postat av: Johanna ♥

sv; det är superbra!!

JAAAA ha tävling!!

KRAM ♥

2011-04-13 @ 08:02:36
URL: http://joxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0