för mkt soppa...

varför äter jag typ alltid för mkt??????
HEEEEJ!!!! un har jag ätit jättemkt tomatsoppa...det var nt så smart för nu har jag typ skjukt ont i magen...och ska sen äta efterätt som blev över från igår..mamma bakar massa t sin födelsedag så allt för nt plats i kylen..HEHE....
men skatyp t -kompisar- om ngn timma...så ska kanske fixa mig lite sitter i myskläder ruffsigt hår och ser typ aastrött ut..så ska se om man kan fixa de lite.........
men det gör jag om en liten stund för nu ska jag kolla bloggar.......
KRAMISAR HANNA<33333

Kommentarer
Postat av: L I N N É A ♥

Söt bild :) ♥

Får jag bara fråga vilka bloggar du läser? läser du min? :DDD

Kram

2011-12-29 @ 20:36:35
URL: http://llinneasfoton.blogg.se/
Postat av: Miranda :)

För att jag ska få tandställning, tandställningen ska putta in tanden berdvid där.. :(



Tyvärr så kan jag inte idag :'(



Kram<333 någon annan dag kanske.. ;)<333

2011-12-30 @ 10:14:31
URL: http://mirrizanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0