FULL DAG...DEN HAR NOG DRUCKIT FÖR MKT... :p

HEEEEEEJ!!!!
HAR precis vaknat...kollat en bit på julkalendern och nu sitter jag här i min soffa, lyssnar lite på muuuuusik.....
me iaf...vid 12  idag ska jag,mamma och brorsan t julmarknad på en keramikverkstad...sen åker vi vidare t mina sysslingar....vid tre hämtar vi upp björn och fixen...
sen ska mamma och björne ta en glögg/öl nånting med en gammal kompis t björn......
men det ska iaf bli kuuligt.......
bilder kommer sen.....

JA HOPAS ATT DE KOMMER LITE SNÖ IDA.....
några vädersaksgrejer säger att det ska va minus och sol....
och vissa säger att det ska va minus och snöa......
men de e iaf minus ute nu och nt så soligt...sååå det börjar bra.... :P ..........................

men nu skajag gå å äta frukost........
KRAMISAR HANNA<33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0