OMG..dansen!!!!!

HEEEJ PÅ ER!!!!!
sitter å gör typ inget...
va på dansen förut jö...men vi va bara 5st!!!!..som dansade idag....vi brukar va typ 15......
å så hade vi min favvolärare OCH vi fick freewaycola :D
men de va iaf jag pasco sandra lovisa och fredrik (som fyller år idag...GRATTIS) som va där... :P

men längtar riktigt t imorn...
ska ha NOBELDA då...
men igentligen så slutar vi kl 10.20 men vi måste stanna kvar å äta lunch...
brukar bli lite ´´lyxigare´´mat...så hoppas att de blir ngt gott!!!!<3<3<3
men ska typ gå å äta mat nu...RISGRYNSGRÖT!!!!
KRAMISAR HANNA<333
FACELOOK... :p
min dator är lite cp ibland så får bli min p-bild på fb...hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0