this is a headline..

tjabba alla ruliga läsre....nu sitter jag på mitt rum å lyssnar på musik (made of,Nause)gillar den låten...
längtar t julafton..men nt så mkt t imorn...ska städa...har typ en klädbomb på mitt golv...vem slänger så mkt kläder där???
men ska göra chokladmousse också...de ska iaf bli kul :P
.
.
men ska slagga om en stund tror jag...elr så gör jag ngt annat................
.
.
sa ju att ja skulle ta många kort me kamran...men jag glömde den hemma...hihi..men de nt mitt fel att jag glömde att stoppa ned den i  min väska...de va en...en...en smurf som gömde den så jag glömde att jag skulle ta med den... :P
typ....hihihihi....dumma smurf...!!!
.
.
.
muppade lilla jag...(ignorera mitt hår...snälla???)
XOXO GO´NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0