snälla, snälla, snälla rösta!!!!

HEEEEEEJ!!!
vet att ja nt bloggat på länge men ska börja snabbt med att fråga om ni inte kunde RÖSTA på min bild :P är med i en tävling på min kompis blogg...bloggen äger!!!
MAN KAN NT RÖSTA ÄN...MEN MEN......OM TYP 1 VECKA...MEN KOMMER FORTSÄTTA LÄNKA TILLS ATT MAN KAN RÖSTA....
här är bilden jag tävlar med

hittade inge bättre....men vet att jag måste ha de ngn stans....för dethär kan nt vara min bästa bild!!!!!
elr...fotar sååå lite så jag nt har tagit BÄTTRE  bilder??????
ska nog börja blogga mer nu....
KRAMISAR HANNA<33333
image description
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
KLICKA HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea <3

Fett awesome att du är med Hanna! Du kmr säkert ha stor chans att vinna! Men iaf det jag tänkte säga är att min datorsladd ( laddaren) är sönder och datorn har laddat ut helt och hållet.. Så om inte jag har fixat en ny sladd tills på måndag kommer tävlingar flyttas fram eftersom det blir väldigt svårt att blogga och kopiera bilder och allt från ipoden, som jag är inne på nu! Men annars tror jag inte det kommer bli så mkt problem för jag kan ju alltid fråga mamma om jag kan låna hennes dator men tänkte ba säga tack för att du är med!!!;) <3333333333 kram!<3

2011-11-09 @ 01:16:49
URL: http://llinneasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0