bad update..again...

nu sitter man här och har ett tråkigt liv!! men mina fredagar e färstördsa med språååk!! >:(
ni som inte har läst min blogg förut kanske nt vet att jag slutade 10.20 på fredagar förut..??
men nu slutar vi senare...och vi delar upp engelskalektionen så har engelska som sista lektion på fredagar.....
(know that you care)
engelska e typ min hatlektion..fast svenska e ännu värre!!! och vi har de på morgonen :(

men nu har jag kollat på Mission Impossible 3 den va jättebra!!!!!!!
REKOMENDERAS

men nu har jag ingen am vad jag ska göra...känner mig då lat! sitter vid datorn å teven heeela tiden.....måste bli mer social......!!
men nu ska jag hitta på ngt....
KRAAAAAAM HANNA <3 <3 <3


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(ps soryy för alla punkter!! )

Kommentarer
Postat av: ella<3

vilken söt bild!!

och stackare för att ditt schema har ändrats

men om de e till nån tröst har jag oxå fått enorma ändringar i mitt schema :`(<33

2012-01-10 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0