honingsringar :)

heeeej!!
kom hem från Becca för ngr timmar sen...
men har typ käkat lunch å kollat på tv bara...men nu sitter jag å käkar honingsringar ♥♥♥
ska snat städa, men de e som förra söndan när ja skulle städa :P
__________________________________________________________
-städa hanna!!
-men jag vill nt......
-jo kom igen nu!!
-men de e så tråååkigt!....
-spelar ingen roll du måste städa!! NUUUU!!
-men jag vill åka skridsor å längdskidor.... :(
-men dina skridskor e för små och du aldeles för lat för att gå hem t mamma å låna hennes.....och dina stavar e för korta så du kan nt används dem och pappas stavar e för långa!!!!! sååå BÖRJA STÄDA!!!!!!
-får jag äta upp mina hoooningsringar först????
__________________________________________________________
ser ni?? jag e helt omöjlig!!! :P
men nu ska jag ta å käka upp så jag har städat klart t att pappa kommer hem från gymet :)
en bild jag tog igår <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0