hope for skiing

hejsan....nu ska man väll snart äta lite frukost..elr vad tycker ni??
ska börja sälja expressen!! :D men vet nt om jag skulle börja denna helj elr o jde va ngn annan helj..???
men stälde alarmet på kl8 ifall de skulle va idag..(tidningarna skulle komma mellan 8 och 10)...
men hoppas på att jag kan åka lite skridskor idag!
NGN SOM VILL HÄNKA??
har nt åkt skidor på typ 1 år!! de e förfärligt!! undrar om de e is på sjön???? annars får jag väll gå ner t fotbollsplanen vid pappa..(de sprutar vatten där varje vinter så att de ska bli en "isbana")
men nu måste jag värkligen äta frukost!!
kraaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: L I N N É A ♥

holy mother f*cker vad söt ! o.O <3

2012-01-28 @ 22:02:06
URL: http://llinneasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0