smaskig fredag!

hejsan svejsan på dejsan :Psitter u på mitt rum å känner mig tjock!
har nt ätit godis på typ aaaslänge...elr nt så länge..menmen....så köpte jag en godispåse för 18 kr när jag gick hem från skolan....å har nästan käkat upp allt! sen har min brorsa ätit lite åckso men dev typ bara 5 godisar  så de räknas knapt...sen så drack jag varm oboy med marsmallows...DE VA SÅÅÅÅ GOTT!!!...å så nu känns de som jag har gått upp typ 37 kilo elr ngt :P
ser ut att va mer än va de va :P
såååå j**vla gott!!
men nu ska jag typ kära lite wii får att skaka av mig de där 37 kilona :D
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej! :D

Jag har Dagens Blogg på min blogg, var gärna med :D

Kram <3

2012-01-20 @ 21:54:25
URL: http://joxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0