oh my gaash!!!!!!

fick veta imorse att mamma beställt en resa t Zakynthos. kan ni gissa när??? 
imorn klockan 06.15!! omg!!! e såå spänd ska bli jättekul! (hahah.mamma nu ba: jag har resfeber >_<  nt så kul kanske men end) men d e lite komiskt att jag nu äntligen ska börja blogga igen å så ska jag utomlans direkt så kommer nog nt kunna blogga på en vecka :(
å försökte blogga från mobben igår men d gick inte :( appen sa typ "anslutningsfel, de går inte att logga in" så vet inte va jag ska göra..? det kanske skulle finnas wifi på hotellet men förhoppningsvis så kommer vi vara på stranden nästan hela tiden :D
men nu ska jag gå å packa lite mer♥♥
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik!!!!
hoppas att jag hinner slänga in ett till inlägg♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha

2012-09-12 @ 16:58:55
URL: http://hpaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0