e så ledsen

veeeeeet att jag inte har bloggat på ett tag! men jag försöker lägga ut bilder me iphonen iblan men då säger den! "Ett fel har uppstått. Det går inte att ladda upp bilden" eller något sånt :(
men ska försöka blogga mer!! <333
kan läggga upp några bilder om en stund :D

vet ni va ja längta till??
de vet ja iaf :P
ne men imorn så ska heela sjuan gå på bio och se hunger games :DDDD
så tar nog en buss efter skolan å så är jag i Täby tills vi ska se filmen =)
hoppas någon vill följa med??..
å sen längtar ja t på fredag, för då fyller pappa år och min lillkusse kommer..har inte träffat henne sen innan jul.. så hon han inte fått sin julklapp än :P
VAD LÄNGTAR NI TILL?? <333

Kommentarer
Postat av: amina begic

du är en jätte söt tjej ^_^ kolla gärna in min blogg och kommentera vad du tycker :)

2012-03-28 @ 13:22:51
URL: http://aminabegic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0