Adobe illustrator

Helliåå!!

Nu är man ju lite trött så här på kvällskvisten men det finns ju några anledningar för det också....
  1. Det är fredag
  2. Lång skoldag
  3. Byggt ihop min byrå som jag köpte igår
Aa typ det då...
Tänkte nu att jag skulle sätta mig och kolla på ett avsnitt av "Alias" (sjukt bra serie) men så öppnade jag datorn och såg att jag inte hade hunnit klart med ett projekt vi höll på med i skolan så det blev nästan en timma med Adobe Illustrator här... Ojdå...
Sen har jag rensat lite bland alla program som var uppe på datorn och insåg att det kanske skulle vara roligt att blogga lite.. Jaja...
Imorn så blir det hyllshopping med mamma och sen tjejkväll med EllaPella :) Ååå vad mys!!
 Tjingalong
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0